.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نماینده ولی فقیه در مازندران:
آیت الله لائینی: دستاوردهای انقلاب را در دهه فجر تبیین کنیم
نماینده ولی فقیه در مازندران بر لزوم تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی همزمان با دهه گرامیداشت فجر در استان تاکید کرد.
آیت الله لائینی: دستاوردهای انقلاب را در دهه فجر تبیین کنیم

به گزارش شمال نیوز، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی ظهر یکشنبه در ستاد عالی بزرگداشت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب، ضمن تبریک پیشاپیش برای سالروز پیروزی قاطع انقلاب اسلامی، اظهار کرد: انشاالله امسال بعد از یوم الله ۲۲ بهمن یوم الله دیگری با حضور چشمگیر مردم در انتخابات خواهیم داشت.

 

وی ضمن اظهار تأسف و عرض تسلیت بابت اقدام تروریستی در کرمان، افزود: مسؤولان در نهادهای امنیتی و قضائی پیگیری‌ها و مجازات خاص خودشان را داشته باشند.

 

نماینده ولی فقیه در مازندران تاکید کرد: باید کسانی بتوانند تبیین خوبی داشته و از اطلاعات کافی برخوردار باشند تا قبل و بعد انقلاب اسلامی را تبیین کنند و در کنار آن باید دستاوردهای انقلاب همچون ساخت شناورهای غول پیکر توسط نیره‌ای داخلی، ساخت ماهواره‌ها و غیره را معرفی کنیم.

 

امام جمعه ساری با اشاره به شکست قلعه و دژ تسخیرناپذیر رژیم غاصب صهیونیستی توسط جوانان فلسطینی افزود: این رژیم ضربه سختی هم در حوزه اطلاعات، نظامی و هم افکار جهانی خورده است و باید این دستاوردها برای جوانان تبیین شود.

 

این مسؤول گفت: اگر دهه فجر فقط به راهپیمایی ۲۲ بهمن اکتفا کنیم در حق آن جفا کرده‌ایم بلکه هر روز باید برنامه‌های خاصی را داشته باشیم.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.097 seconds.